Известие

Collapse
No announcement yet.

Съживяването на една Alfa 156 1,6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Днес смених датчик на термостата и като да не повярва човек перката се включваше на 91 градуса 1-ва степен падаше до 88 и бавно дигаше пак до 91 и пак падаше.. надявам се това да значи ,че всичко е наред вече със загряването.. а това се отнася ,че колата стоеше на място мисля ,че при движение ще пада и още на доло..
    Last edited by deznam; d.m.y г., 01:03.
    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

    Comment


    • #32
      Аз смених съвсем наскоро термостата и датчика и 1-ва степен ми се включва чак на 96 градуса, което ме навежда на мисълта, че нещо явно датчика не е много читав. Уж са на Behr оригинални ама колко са Behr не знам. Та ще сменям и аз отново датчика ми се струва, защото да пуска 1-ва на 96 не ми се вижда никак нормално
      Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

      Comment


      • #33
        Колега нали знаеш ,че наще алфички поне някой са направени за по големи градуси.. твоята явно или датчика е тръгнал да заминава или просто така ти е колата.. но не е нормално
        Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

        Comment


        • #34
          И така ,продължавам със следващата част от въпросите:

          1.) Механизма който захваща колана при закопчаване на едната седалка не работи. Иначе казано ,колана неможе да се закопчае ,как да процедирам?

          2.) Задното стъкло на вратата неможе да се свали ,явно е заяло или се е счупило нещо. Как да сваля кората ,има ли тънкости ,за да не направя някоя глупост? С ръчка е.

          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

          Comment


          • #35
            Какво значи с ръчка - стъклото ли се сваля с ръчка или иде реч за ръчката за отваряне на вратата.Не знам дали има такива с ръчка за стъклото.Ако е с пълен ел пакет, виж ръчката за отваряне на вратат отвътре - има едно пластмасово капаче.Махаш го с малка отверка и развиваш болчето под него.После в "джоба" на вратата, дето се хваща за да се затвори, има една гумена подложка/ понякога изчезва в прахосмукачката/, под нея има две болчета за шестограмен ключ 5мм.Развиваш и тях и вадиш джоба барабар с копчето за стъклото.После махаш декоративната триъгълна пластмаса на задния край на вратата.Излиза като и повдигнеш горния край с отверка и я плъзнеш нагоре.Обикновено се чупят щипките но се намират.След това с плоска отверка или нещо друго плоско, откопчаваш кората, като е добре под отверката да подложиш нещо, от към ламарината за да не я обелиш.След това кората излиза като дръпнеш долния край към теб/не много/ и натиснеш нагоре, за да излезе уплътнението на стъклото.Да не забрайш да откачиш пищялката и говорителя долу.Ако до тук не си счупил нещо и не си ми теглил една майна, може да отлепиш бялата материя под кората с макетно ножче.После ще си я залепиш с някакво лепило.Преди цялата тази операция обаче провери дали задните стъкла не са блокирани от бутона на шоферската врата.Може също да размениш куплунзите на двете задни врати в блока за управление на шофьорската врата така че да елиминираш повреда в бутона на съответната врата.Проблем който ми се явяваше зимно време беше че стъклото на задна лява врата не се отваряше - леко мръдваше и толкова.Проблема оправих като смазах релсата по която се движи плъзгача който движи стъклото.Не е лошо да смажеш всички плъзгачи ако ти се играе.По нататък виж тая тема - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=73142
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #36
              Како казвам ръчка имам предвид ,че се сваля и вдига ръчно не е с пълен ел пакет.
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #37
                Колеги какви са симптомите които дава колата при проблем с
                1.)Дебитомера
                2.)Ламбда сонда

                Благодаря предварително.
                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                Comment


                • #38
                  Клати обороти на празен ход, трудно наема и гори като драгстер.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #39
                    вчера реших да я покарам минах към 180 км пробег .. но гледам от страната на инжекторите локвичка с масло по каналите им останало... после като преместих колата едно малко петно отдоло пак масло.. и щеката за маслото беше стигнала минимума.. оглеедах но ме съмнява гарнитура на капака да не е заминала щото няма от каде другаде отзаде кадето са бензиновите инжектори се е отложило маслото там в процепите който има между тях някакви съвети ? освен смяната на гарнитурата на капака
                    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                    Comment


                    • #40
                      И така продължавам с темата за маслото гледам ми сълзи постоянно по капчици си цапа на земята.. избърсах целия двигател за да разбера ноо това масло идва някаде от двигателя ли не съм сигорен и отдоло на картера се събира и сълзи по малко.. иначе има за смяна гарнитура на капака и ще я сменям .. някой запознат да се разпише по темата защотото ми остана този проблем и рейката да сменя и сме готови .. сега само градско а ако е извънградско максимум до 70-100 км разтояние си позволявам
                      Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                      Comment


                      • #41
                        На първо време си смени гарнитурата. Друго възможно място за теч е около соленоида на вариатора.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment


                        • #42
                          Ще я сменя гарнитурата на капака ще си долея масло ще я изчистя отдоло и да стискаме палци ,че съм сложил газовата почти и реве за каране само
                          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                          Comment


                          • #43
                            Колеги от няколко седмици забелязвам ,тропане ,все едно нещо се удря отпред в ляво долу пред краката на левия пътник това при легнали полицай или дупки . Как мислите какво е ? Тампони на стабилизиращата щанга , биалетка ?

                            Благодаря предварително!
                            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                              аз понделник ще я водя на обслужване на ангренажния ремък и ролките така ,че ще я свалим да я погледнем водната но все си мисля ,че в термостата е проблема но първо ще я видя и мисля даже и водната да сменя
                              След като ти е топла тръбата към радиатора значи термостата отваря. Ти как така сам си слагаш газов инжекцион?
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                                Колеги от няколко седмици забелязвам ,тропане ,все едно нещо се удря отпред в ляво долу пред краката на левия пътник това при легнали полицай или дупки . Как мислите какво е ? Тампони на стабилизиращата щанга , биалетка ?

                                Благодаря предварително!
                                При мен тaкa в моментa тропaт "биaлектите", че вчерa си купих 2 нови зa 15 лв. (Kaufer) и днес ще ги постaвям. Имa вaриaнт и дa е от горен или долен носaч. Зa горен носaч, лесно можеш дa провериш. Не съм толковa компетентен, но ще се опитaм дa ти обесниa. Нaведи се до гумaтa и тaм ще видиш извит лост (не му знaм името) зaвит зa горният крaй нa носaчa, хвaни го и клaти силно колкото можеш и гледaй през товa време дaли мърдa гумaтa, носaчa или крaя нa носaчa и aко мърдa знaчи ти е зaминaл....

                                P.S. Напреди си смених биалетките и вече тишина......няма тропване, няма хлопване...не съм вярвал, че такова хлопане може да предизвикат биалетките! Поздрави...
                                Last edited by grenlould; d.m.y г., 19:20.


                                Comment

                                Working...
                                X